O nas

Kompleksowe rozwiązania dla dokumentów oraz dla zarządzania procesami biznesowymi

Jesteśmy przedstawicielem niemieckiej firmy Hoerster’s Buero Organisation GmbH istniejącej od 1919 roku i oferującej globalnie pod marką WAELLER kompleksowe rozwiązania dla organizacji i przechowywania dokumentów. W Polsce działamy od 1992 roku, a od roku 2015 jako WAELLER sp. z o.o. sp. k.

WAELLER to ponad stuletnie doświadczenie, setki specjalistów, tysiące zrealizowanych projektów i dziesiątki tysięcy użytkowników. Naszymi klientami są spółki giełdowe, międzynarodowe koncerny, grupy kapitałowe, banki i instytucje finansowe, spółki i instytucje sektora publicznego i administracji, a także wiele firm i przedsiębiorstw będących światowymi liderami w swoich branżach.

Posiadając ogromne doświadczenie rozumiemy potrzeby współczesnych przedsiębiorstw i instytucji. Dlatego opracowaliśmy nowoczesne narzędzia informatyczne e-WAELLER® do zarządzania procesami biznesowymi i produkcyjnymi z zastosowaniem uczenia maszynowego oraz sztucznej inteligencji. Spełniamy oczekiwania naszych Klientów proponując kompleksową ofertę obejmującą zarówno przetwarzanie tradycyjnych dokumentów papierowych jak i dokumentów elektronicznych. Pomagamy przeprowadzić transformację cyfrową przedsiębiorstw automatyzując procesy biznesowe i produkcyjne. Wszystko od jednego dostawcy (One-Stop-Solution).

Nasza oferta

Zastosowanie naszego systemu organizacji i przechowywania dokumentów papierowych powoduje optymalne wykorzystanie przestrzeni biurowej oraz znacznie zwiększa szybkość i komfort pracy. Dlatego też początkowo nasza oferta skierowana była głównie do użytkowników na co dzień pracujących z dużymi zbiorami dokumentów tradycyjnych.
Obecnie wspierani przez dostawców innowacyjnej technologii informatycznej, wykorzystującej sztuczną inteligencję i uczenie maszynowe wraz z naszymi partnerami handlowymi w kilkunastu krajach wdrażamy również nowoczesne rozwiązania dla administracji, biznesu i przemysłu. Obejmują one digitalizację i elektroniczne archiwum, obieg dokumentów elektronicznych, kompleksowe zarządzanie dokumentami i automatyzację procesów biznesowych. Ponadto wykonujemy analizy, audyty, doradztwo, szkolenia, projektowanie, wdrożenia, konserwację, aktualizację i optymalizację oraz integrację systemów informatycznych. Pomagamy przeprowadzić transformację cyfrową przedsiębiorstw zgodnie z wymogami Przemysłu 4.0.
Oferujemy także usługi archiwizacji i składowania dokumentów aktowych. Posiadamy nowoczesne obiekty biurowo-magazynowe przystosowane do przechowywania dokumentów zgodnie ze wymaganiami aktualnie obowiązujących przepisów. Dodatkowo świadczymy usługi digitalizacji, ewidencji elektronicznej, obsługi kancelaryjnej i udostępniania dokumentów, transportu, porządkowania, brakowania i niszczenia dokumentacji papierowej oraz elektronicznych nośników danych. Wykonujemy także analizy, audyty i szkolenia kancelaryjno-archiwistyczne.

Nasza oferta skierowana jest do firm i instytucji, które szukają:

Redukcji kosztów prowadzonej działalności

Eliminacji błędów i opóźnień związanych z obiegiem dokumentów

Wykluczenia możliwości utraty lub zagubienia informacji

Skrócenia czasu wprowadzania i przetwarzania danych

Szybkiego dostępu do wszelkich dokumentów i informacji

100% pewności posiadanych i przetwarzanych informacji

Gwarancji bezpieczeństwa informacji i zachowania danych

większej efektywności i wydajności pracy

przewagi konkurencyjnej

Tylko sprawdzone rozwiązania

Stoją za nami setki specjalistów, tysiące zrealizowanych projektów i dziesiątki tysięcy użytkowników. Naszymi klientami są spółki giełdowe, międzynarodowe koncerny, grupy kapitałowe, banki i instytucje finansowe, spółki i instytucje sektora publicznego i administracji, a także wiele firm i przedsiębiorstw będących światowymi liderami w swoich branżach.

Zapraszamy do współpracy

Nasi specjaliści są do Państwa dyspozycji